' /> השוואת חבילות אינטרנט - הצטרפות לחבילת אינטרנט הכי משתלמת

השוואת חבילות אינטרנט

השוואת חבילות אינטרנט

כל בית בישראל, מחובר לרשת אינטרנט ולחברות טלוויזיה בכבלים. היום ישנם הסכמים נפרדים לתשתית אינטרנט, לקו טלפון ביתי ולטלוויזיה. ישנן השוואות חבילות אינטרנט, אשר כוללות טריפל. עכשיו כאשר משפחות רבות עוברות דירה בתקופת החופש הגדול, זה הזמן להשוות מחירים ולבחור בחבילת האינטרנט המשתלמת ביותר עבורכם.

לצפייה בכל חבילות האינטרנט 

להתנתק מחבילת האינטרנט הקיימת ולעבור לחבילה חדשה?

 

ישנן לקוחות רבים, אשר מנצלים את הזדמנות מעבר הדירה, מתנתקים מחברת האינטרנט הקיימת ומתחברים אל חברת  אינטרנט אחרת שהיא זולה יותר. לעומת זאת, ישנם לקוחות שמגדילים את מספר הממירים. זו הסיבה, כי חברות התקשורת, נמצאות בכוננות ספיגה בתקופת החופש הגדול, היות ומעבר לדירה חדשה, כרוך בניתוק התשתית הקיימת ובהחלטה מכרעת- האם להעביר את המסלולים הקיימים עם חברת האינטרנט לבית החדש? או אולי עדיף לבצע בדיקה של השוואת חבילות אינטרנט , או אולי לרענן את המסלולים הקיימים?

 

בדקו תחילה את תשתית האינטרנט שאתם זקוקים לה לפני הצטרפות לחבילת אינטרנט חדשה

 

מומלץ לבדוק את תשתית האינטרנט שלכם, היות וקיימים אזורים מסוימים, אשר בהם קיימת רשת סיבים אופטיים, מה שיאפשר לכם חיבור מהיר יותר שמגיע ל-1000 מגה במקום 100, או 200 מגה. חשוב להסתכל על המחיר העתידי, במיוחד, כאשר מדובר על השוואת מחירי אינטרנט אשר מציעים חבילות טריפל והמחירים יקפצו לאחר שנה. למשל הוטנט, יצאה במבצע קיץ של ספק ותשתית  200מגה, כאשר הראוטר כלול עם מחיר התקנה של 29 ₪ כאשר החבילה כוללת ספק ותשתית במחיר חודשי של 100.9 ₪. חברת התקשורת הוט לעומת זאת, יצאה במבצע של  אינטרנט 100 מגה,  ראוטר כלול בחבילה, ומחיר התקנה חד פעמי של 29 ש"ח, כאשר העלות החודשית תהיה 90.9 ש"ח. בזק בינלאומי, מציעה ספק ותשתית  של 100 מגה, ראוטר חינם, התקנה חינם במחיר של 99 ₪.

 

על מנת שתוכלו להשוות את שאר המבצעים האטרקטיביים ולחסוך בהוצאות התקשורת שלכם, אנו  פתחנו עבורכם את אתר מוזילים, אשר המטרה היא לאפשר לכם צרכנות נבונה, תמונה ברורה ומלאה להשוואה של כל חבילות האינטרנט, הסלולר והטלוויזיה בכבלים. תוכלו לקבל מידע יעיל, כך שבאמצעות האתר שלנו, תקצרו את התהליך של החיפוש אשר הופך למייגע כשאר אנו מדווחים כל העת, על חבילות תקשורת חדשות ושחקנים חדשים אשר נכנסים לשוק בהצעות אטרקטיביות ביותר.

מאמרים נוספים:
פורסם ב: יום שלישי, 20 אוגוסט 2019
+
השוואת מחירי חבילות טריפל
  קיימים שפע של רמות מחירים ומגוון של הצעות לחבילות טריפל....
פורסם ב: יום ראשון, 25 אוגוסט 2019
+
השוואת מחירי חבילות טלוויזיה
  בשוק הטלוויזיה, פועלות למעלה משמונה חברות, אשר מציעות 11 מסלולים...
פורסם ב: יום ראשון, 25 אוגוסט 2019
+
השוואת מחירי חבילות סלולר
  מזה כמה שנים, כולנו נהנים מהרפורמה שחוללה מהפיכה במחירי הסלולארי....

    מעוניינים להתעדכן במבצעים חדשים? הרשמו עכשיו!

    עדכון חבילות אחרון: 25-04-24